کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9366 | مشاهده و دانلود: 756629131 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/03 | اعضاء: 318382 | نظرات: 37978
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

هدف سامسونگ از عرضه گوشی Galaxy Alpha چه می تواند باشد؟

به گزارش سافت گذر به نقل ازمجله آی تی؛ روز گذشته سامسونگ به صورت رسمی Galaxy Alpha را معرفی کرد. گوشی هوشمندی که می توان آن را ترکیبی از گوشی های Galaxy S4 و Galaxy S III دانست. در ادامه مطلب با چند تحلیل درباره سیاست های سامسونگ در مورد عرضه گوشی گلکسی آلفا همراه باشید...

این گوشی دارای صفحه نمایش 4.7 اینچی Super AMOLED، پردازنده هشت هسته ای Exynos 5430، دو گیگابایت حافظه رم و دوربین های پشت و جلوی به ترتیب 12 و 2 مگاپیکسل است. مشابه با Galaxy S5 این گوشی از یک سنسور تشخیص تعداد ضربان قلب و یک اسکنر اثر انگشت برخوردار است.

Galaxy Alpha به نام Galaxy F هم شناخته می شود که حرف F در آن بیانگر کلمه "Fashion" است. سامسونگ از این نام به عنوان یک Codename داخلی استفاده می کند. این گوشی هیچ گاه قرار نبوده نسخه ارتقاء یافته Galaxy S5 باشد بلکه هدف عرضه گوشی Galaxy S4/S III با ظاهری به روز تر و جذاب تر بوده است. ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که چرا سامسونگ بازهم به ارتقاء این Galaxy S5 به روز شده مبادرت نکرده است؟

مطمئناً دلیل این حرکت سامسونگ تلاش این شرکت برای عرضه هر ساله دو گوشی هوشمند با عنوان سری های Galaxy S و Galaxy Note است. بارها و بارها اثبات شده است که این دو نام، برند های محبوب و موفقی هستند و عرضه گوشی با برندی دیگر ریسک بزرگی برای سامسونگ محسوب می شود. همانطور که اطلاع دارید سامسونگ هیچ گاه به عنوان یک کمپانی ریسک پذیر مطرح نبوده و همیشه تلاش کرده است پا در جایگاه های محکم بگذارد. شاید به همین دلیل است که سود این شرکت در طی ماه های اخیر به شدت کاهش یافته است.

سوال دیگری که در ذهن همه ما شکل می گیرید این است که اگر این گوشی نسخه ارتقاء یافته Galaxy S5 نیست، پس  چرا سامسونگ یک نسخه بروز شده از Galaxy S4 را معرفی کرده است؟

پاسخ این سوال را با توجه به برنامه های آینده بزرگترین رقیب سامسونگ یعنی اپل پاسخ خواهیم داد. بنا بر شایعات منتشر شده آیفون 6 از صفحه نمایش های بزرگتری نسبت به نسخه های قبلی برخوردار است. از طرفی در چند سال اخیر یکی از امتیاز های اسمارت فون های سامسونگ نسبت به اپل برخورداری از صفحه نمایش های بزرگتر بوده است و به این دلیل بود که عده بسیاری از کاربران از گوشی های آیفون به سمت گوشی های Galaxy مهاجرت کردند.

اما با از دست دادن این مزیت اکنون سامسونگ به دنبال ایجاد یک رقابت تنگاتنگ بر سر قیمت ها است. این کمپانی می تواند با کاهش قیمت Galaxy S5 این رقابت را داغ تر کند اما مطمئناً این کار در حالی که Galaxy S5 سهم بالایی از فروش اسمارت فون های موجود در بازار را دارد، به سری گوشی های Galaxy S آسیب جدی وارد خواهد کرد.

اگر سامسونگ قصد دارد در این رقابت پیروز شود باید فراتر از یک رقابت بر سر قیمت فکر کند. به همین دلیل علاوه بر یک رقابت قیمتی، سامسونگ در نظر دارد در استفاده از مواد اولیه مرغوب در تولید محصولات خود هم یک رقابت را با اپل ایجاد کند. همچنین استفاده از مواد اولیه مرغوب همیشه جزء جدا نشدنی محصولات اپل است که این کار را برای سامسونگ مشکل تر می کند. سامسونگ با استفاده از قاب آلومنیومی در گوشی گلکسی آلفا نوید آغاز این رقابت را می دهد.

اگرچه گوشی گلکسی آلفا چیزی فراتر از محصولات دیگر سامسونگ که تاکنون عرضه شده اند ندارد اما همچنان دارای مزایایی همچون اسکنر اثر انگشت ارتقاء یافته، طراحی های بهتر و... نسبت به دیگر گوشی های سری گلکسی است.

گلکسی آلفا قرار است در پایان اکتبر امسال عرضه شود و مطمئناً یکی از مهمترین دلیل های تولید این گوشی رقابت با آیفون 6 و محصولات دیگر اپل است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 22134 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: mitnews.ir تاریخ خبر: 1393/05/25 تعداد مشاهده: 2318
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

مهران 1393/05/26 14:09
کار سامسونگ فقط دلبری.... لامصب.. میخوام بخرمش... کی میاد داخل بازار
علی جوادی 1393/05/26 09:48
ویدئوهای این گوشی رو دیدم
قشنگترین گوشی حال حاضر...باریک...زیبا و منحصر بفرد
مؤفق باشی سامی جون